|
www.eizzp.fora.pl Forum studentów EiZZP
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hanna Wrzeszczyńska
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opalenica Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Wto 12:21, 09 Mar 2010 Temat postu: Absolutorium & bal absolutoryjny |
|
|
Uprasza się o wpisywanie swych przemyśleń, propozycji, lamentów na w/w temat.
Dla przypomnienia wiadomości od Natalii i Tomka:
1. Sprawa absolutorium i wpłat na absolutorium.
Jak wiecie większość z nas wpłaca po 78zł. Szczegółowy sposób naliczenia tej kwoty to: 50zł udział, 20zł biret i 8zł fotograf. [(Inna opcja to: 65zł: 50zł udział, 7zł frędzel (bo ktoś ma już skądś swój własny biret) i 8zł fotograf.)]
Zbieram dowody wpłat do 10 marca i bardzo proszę o nieprzekraczanie tego terminu, dlatego, że później muszę zanieść te dowody wpłat na Zwierzyniecką. Z tego co wiem, to dużo osób się wybiera i osoby wahające się zachęcam do wybrania się. Jutro będę na uczelni, więc jutro będzie możliwość przekazania mi dowodu wpłaty.
Na wydziale doszły mnie słuchy, że nasze absolutorium planowane jest na dzień 29maja. Nie wiem na ile pewna jest ta wiadomość.
Blankiety wpłat: nie wypełniacie w ogóle rubryki pod spodem dotyczącej: liczba udziałów, frędzli, fotografów itp. To jest ,,moja część" - ja to podsumuję i doniosę na takiej specjalnej liście.
W kolejne dni też postaram się chociaż raz dziennie przekręcić się przez wydział, także ewentualnie będę mogła odebrać dowody wpłat. W praktyce została na to tylko środa.
Bardzo proszę o powiadomienie mnie smsem o tym, że ktoś zostawia dla mnie dowód wpłaty na portierni. Muszę mieć jasność co do tego ile dowodów czeka na mnie u portiera, ponieważ jak sami wiecie tam jest zawsze pełno wszystkiego, więc czekać mnie będzie kopanina.... A nie chciałabym czegoś przeoczyć
Jeżeli ktoś nie da rady (i wie już o tym!) dostarczyć mi dowodu wpłaty do 10marca z jakiegoś powodu (ważnego!!! )))) (a chce iść na absolutorium) to bardzo proszę o kontakt indywidualny w tej sprawie, najlepiej telefoniczny.
2. Sprawa TABLO
Jak wiecie do piątku/soboty był termin na zalogowanie się na stronie fotoakademickie. Z tego co wiem z rozmowy z Tomkiem Kalinowskim zalogowało się na stronie ponad 20osób z naszego kierunku. Tomek obiecał mi spróbować zalogować osoby, które tego nie zrobiły na czas (bo się zagapiły, bo nie mają dostępu do netu etc.), żeby chociaż ,,zabukować" im miejsce. W każdym bądź razie jeśli są osoby, które chciały się zalogować, a nie zdążyły, to proszę o informację o tym albo przez mail lub jutro na uczelni. Będę próbowała działać w tej sprawie.
Dziś próbowałam sprawdzić stan naszej listy logując się na tej stronie, ale pojawił się komunikat, że nabór na tablo dla ,,biologia2010" już się zakończył.... Najoględniej Wam napiszę, że nie podoba mi się sposób organizacji tego, ale będę kombinować, żeby coś z tym jeszcze zrobić, jeżeli ktoś bardzo chce być w tablo, a nie zdążył się zalogować.
3. Sprawa Balu Absolutoryjnego
To jest też sprawa pilna. Proszę o informację kto chciałby na niego pójść, czy macie może jakiś pomysł z jaką specjalnością. Czy macie też jakąś kwotę graniczną i odpowiadający Wam termin??? Ja bym sugerowała, aby zrobić ten bal: albo np.. druga połowa maja-pierwsza połowa czerwca lub jak już się obronimy ze wszystkim to w drugiej połowie września… Myślę tu o dwóch osobach: Eli i Samuelu.
Moje osobiste zdanie na ten temat (ale ja niczego nie narzucam!!!!) to to, że sami możemy sobie zorganizować jakiś fajny bal/imprezę w jakiejś fajnej salce. Sądzę, że u nas na roku znalazłyby się osoby, które zajęłyby się muzyką. Jedzenie/kucharka: to też jest do zorganizowania. Oczywiście moglibyśmy się ładnie/uroczyście ubrać, ufryzować itp.. Piszę o tym dlatego, że mnie osobiście nie ciągnie do jakiejś wielkiej imprezy w luksusach, ale bardziej do czegoś takiego luźniejszego, gdzie każdy, czy w parze czy bez, ubrany mniej lub bardziej oficjalnie, mógłby poczuć się dobrze.
To jest jednak tylko moje zdanie, Chciałabym jednak jak najszybciej poznać Wasze!!!!
Przesyłam maila z ofertą, którą dostałam w ubiegły czwartek od Tomka Markiewicza - przeczytajcie to proszę!
Mam dla Was również propozycję BALU ABSOLUTORYJNEGO
Oferta dotyczy kilku hoteli, a mianowicie:
NH Hotel ( [link widoczny dla zalogowanych] )
(4 oferty, w których cena zależy od wyboru zestawu kolacji i waha się od 120-155 zł
liczba miejsc dla ok.120 osób)
Hotel Sheraton ( [link widoczny dla zalogowanych] )
(oferta w cenie 155-165 zł
liczba miejsc dla 100-110 osób)
Hotel Szablewski w Środzie Wlkp. lub w Dymaczewie ( [link widoczny dla zalogowanych] )
(2 oferty, w których cena zależy od wyboru zestawu kolacji i waha się od 110-140 zł
w Środzie Wlkp. miejsc dla 100 osób, natomiast w Dymaczewie dla 200 osób)
Klub Akumulatory lub hol naszego Wydziału również może być wzięty pod uwagę, aczkolwiek wg mnie jest to mało atrakcyjna opcja jak na bal zakończeniowy.
Wszędzie alkohol we własnym zakresie!!!
czas trwania imprezy: 20:00 - 4:00
Bez względu na wybór miejsca w cenie jest:
- powitalna lampka szampana
- opieka organizatora (czyli Fundacji UAM)
- w przypadku Hoteli Szablewski dojazd autokarem
- dekoracja sali
- dj/zespół
- konkurs o Puchar Balu + nagrody za 1 miejsce (konkurs tańca)
- fotograf (na miejscu imprezy w godzinach 20-1)
- zaproszenia dla uczestników
- zniżki na makijaż i fryzjera (lista salonów będzie podana)
Jeśli zdecydujemy się na hotele Szablewski, a ktoś chciałby nocować, mamy korzystne ceny za nocleg - 120zł bez śniadania i 140zł ze śniadaniem (pokoje 2-osobowe z łazienkami + basen + Jacuzzi i 3 rodzaje saun), dobra hotelowa trwa do godziny 12:00
W przypadku wyboru Hoteli: NH i Sheraton, specjalna oferta na obiad absolutoryjny dla absolwenta z rodziną (ceny: od ok. 70zł/os. -NH i od ok. 100zł/os.-Sheraton)
Dlaczego te miejsca?
Ponieważ mają one najciekawsze i najbardziej atrakcyjne oferty.
PROPOZYCJE
Wstępne rozpoznanie wygląda tak:
Proponowany termin między 15.05 a 15.06. 2010r. Zorganizować można by taki bal z kierunkami: Ochrona środowiska i Biotechnologia w Hotelu Szablewski w Dymaczewie. Oni wstępnie byli by zainteresowani, teraz decyzja należy do Was.
Z mojej strony to tylko propozycja.
Odnieście się proszę do tego.
Jak zawsze chodzi o czas i mobilizację oraz konkretne deklaracje
Natalia
Przesyłam Ci taka forme jak my dostalismy
Aga
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Hanna Wrzeszczyńska dnia Wto 12:47, 09 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kali
Administrator
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkie Radowiska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:56, 09 Mar 2010 Temat postu: aktualne |
|
|
Tak, absolutorium planowane jest na 29 maja godz. 9.00 Aula Uniwersytecka ul. Wieniawskiego 1. Jak będę znał jakieś szczegóły to dam znać.
Na listę do TABLO wpisałem chyba wszystkie brakujące osoby z roku, ale bez żadnych danych kontaktowych, tak że będą w TABLO wymienione i jakoś w przyszłym tygodniu jeżeli zechcą będą mogły iść zrobić sobie zdjęcia. Sposób załatwiania tego bardzo mi się nie podoba, uważam, że fotograf jest nie poważny, a Parlament Studentów, który wybierał firmę jeszcze bardziej ma nas raczej w głębokim poważaniu.
Impreza pod hasłem Bal Absolutoryjny moim zdaniem jak najbardziej powinna się odbyć Jeżeli to możliwe to chyba lepiej maj-czerwiec z uwagi na to, że jest duże prawdopodobieństwo iż we wrześniu, czy październiku wielu osób nie będzie już w Poznaniu, czy nawet w okolicy. Już teraz większość z nas ma wiele dodatkowych zajęć, może być trudno się umówić, ale spróbować warto. Ja jestem otwarty na propozycje w każdym razie, nawet jeśli miałby on być jesienią.
Jeśli się da to raczej nie róbmy tego w hotelu, czy wykwintnej restauracji. Mamy teraz i tak dużo kosztów, a impreza może być chyba zorganizowana taniej niż po 120 zł za osobę. Popieram pomysł sprawdzenia cen w miejscu, gdzie były połowinki.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magdalkaaaa
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Śro 1:04, 10 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Kolejny pomysł do rozpatrzenia w sprawie dotyczącej balu absolutoryjnego to impreza od podstaw organizowana samodzielnie przez nas i tylko dla ludzi z naszego roku z osobami towarzyszącymi lub bez. Trochę o tym było w meilu od Natalii, teraz konkretniej.
Chodzi o to żebyśmy wynajęli małą salę z dostępem do jakiejś choćby prowizorycznej kuchni. Żeby było można było gdzieś zagrzać wodę i podłączyć mikrofalę. Taka już jest na oku, cena podobno nie jest zbyt wygórowana, w najbliższym czasie informacje bardziej konkretne.
Kilka chętnych osób zatroszczyłoby się o zakup żywności- bez szału- jakieś zimne zakąski, owoce, pieczywo, trochę suchego prowiantu imprezowego, ostatecznie napoje. Jeśli byłby dostęp do kuchni to coś na ciepło plus jakiś barszczyk czy rosołek. Kilka chętnych niewiast do upieczenia placków- parę już się nawet znalazło.
Propozycje muzyczne od każdego zebrane w jednej liście winampa, sprzęt nasz- jego posiadacze też już się znaleźli.
Oficjalnie lub mniej oficjalnie, tak żeby było uroczyście i swobodnie;)
Najważniejsze to wiedzieć ilu z Was się na taką imprezę pisze (zorientowałam się w swojej grupie, policzyłam głosy tych którzy byli za takim rozwiązaniem, wyszło koło 20 osób), jeśli koszt wahał się będzie w granicach 4 dych za osobę, jak policzyliśmy już na zdrowy rozum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NataliaK
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Śro 10:38, 10 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ja jestem jak najbardziej za balem absolutoryjnym, tylko żeby nie był zbyt drogi. Myślę, że pomysł z własną organizacją jest całkiem dobry. Ale myślę, że fajnie byłoby ubrać się tak elegancko, jak na bal przystało (czyli dziewczyny w sukienkach, chłopaki w eleganckiej koszuli i spodniach). Bo to chyba jedyna taka okazja, żeby uroczyście wyglądać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magdalkaaaa
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Śro 11:52, 10 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Tak, wszyscy w sumie są za tym żeby to było bardziej elegancko i też tak uważam. Czyli rozumiem że Natalia przystajesz na taki pomysł?
Wpisuję osoby które są na tak!. kopiujcie listę dopisując siebie, musimy mieć orientacje kto się pisze na to.
Natalia K.+ os tow.
Magda+ os. tow.
Ania M. + os. tow.
Ania W.+ os. tow.
Ewelina+ os. tow.
Hania + os. tow.
Tomek S+ os.tow.
Asia M.+ (?)
Natalia S. + (?)
Kasia K. + (?)
Podejrzewam Kaliego, Kubę itd. ale już wpisujcie się sami, dziewczyny jak osoby towarzyszące to poprawcie:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Elcik
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Śro 11:58, 10 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
na wstępie- Haniu dzieki ze bierzesz mnie pod uwagę
Jeśli chodzi o tablo to jestem w szoku, nigdy nie widziałam czegoś gorzej zorganizowanego i a tak wygórowanej cenie! w swoim życiu odbierałam 3 tabla i były o połowę tańsze i bardzo fajne. nawet nie ma możliwości zobaczenia na stronie jak owe tablo miałoby wyglądać! ale zostało to odgórnie ustalone i nic się nie poradzi
Jeśli chodzi o bal absolutoryjny to wiadomo, że dla mnie jak najdogodniejszy termin to jak najpóźniej czyli czerwiec/ lipiec (po obronach) lub wrzesień choć wiem, ze wrzesień dla wielu innych osób jest mało sprzyjajacy.
Osobiście uważam że bal jak sama nazwa wskazuje powinien być zrobiony "z pompa" wkońcu kończymy kolejny etap w naszym życiu, świadczy to o naszej dojrzałości/doroslosci wiec wyobrażam sobie go w podobnym stylu jak studniówka/bal maturalny. bal absolutoryjny większość przeżywa tylko raz. Wiem ze w zwiazku z tym koszty były by wyższe- tak jak w podanych ofertach, ale kurcze chyba warto?! ja teraz też liczę się z kazdym groszem ale jestem w stanie na to dołożyć by zapamiętać imprezę do końca życia.. jeśli jednak zdecydujecie się na imprezkę w jakiejś salce zorganizowana we własnym zakresie to wybaczcie ja odpadam, w takiej sytuacji szkoda mi funduszy i czasu ponieważ na zwykłą imprezkę mogę iść zawsze.. nie chcę aby koś mnie źle zrozumiał, gdyby nie moja obecna sytuacja oczywiście przy decyzji ze organizujemy sobie coś sami poszłabym.. ale tak to szkoda mi pieniędzy i zachodu.. to moje osobiste zdanie, którego oczywiscie nie musicie brać pod uwagę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Katarzyna Spruta
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Śro 13:37, 10 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Dołczam do imprezowej listy wraz z os.towarzyszącą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gosia
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Turek/Poznań Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Śro 14:56, 10 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o mnie to zdecydowanie zgadzam się z Elą! Wolałabym dołożyć i iść na bal z prawdziwego zdarzenia. Nie mówię, że do Sheratona ale według mnie bal to bal. Oczywiście nie wyobrażam sobie balu bez całego naszego roku... Chciałabym żeby udało nam się zebrać i zdecydować na jedno... (dostosuję się do większości)... niemniej jednak wolałabym dołączyć do jakiegoś kierunku...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gosia dnia Śro 14:59, 10 Mar 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kali
Administrator
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkie Radowiska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:51, 10 Mar 2010 Temat postu: Pod Sosenką |
|
|
Dzisiaj byłem w lokalu Pod Sosenką, czyli w miejscu, gdzie mieliśmy połowinki. Jest tam jeszcze kilka wolnych terminów. Lokal jest położony na ul. Wojska Polskiego, tuż za Uniwersytetem Przyrodniczym. Miejsce dla 50 osób + miejsce do tańczenia. Cena oscylowałaby w granicach 50-90 zł od osoby w zależności od zamówionych potraw. Dzisiaj napiszę maila do właściciela z prośbą o dokładniejszy szacunek przy przykładowym menu. Jest to oferta warta rozważenia, ze względu na to, że wynajmując salę o której mówicie, troszcząc się samodzielnie o wystrój, przygotowanie potraw, podanie ich, wypożyczenie talerzy i sztućców, pomycie tego wszystkiego i na koniec posprzątanie sali, tak w skrócie czekać nas będzie ogrom pracy, a wkład w przygotowania będzie bardzo nierównomierny i tego nie da się uniknąć.
Restaurację Pod Sosenką mamy sprawdzoną, połowinki były bardzo udane!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kali dnia Śro 15:53, 10 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magdalkaaaa
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Śro 16:14, 10 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Więc bierzmy pod uwagę również ten lokal. Sala o której wspominałysmy jednak też byłaby z obsługą i jedzeniem, więc te same okoliczności. Cena przystępna. Więc teraz tylko podjęcie decyzji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kali
Administrator
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkie Radowiska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:19, 10 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Tego nie napisałyście, że to lokal z ich konsumpcją, a to zmienia postać rzeczy. Będziemy mieli wybór w takim razie.
Poniżej wiadomość od Natalii:
Coraz konkretniej myślimy i planujemy te nasza pożegnalna impreze. Dlatego też dziś o 18:00 na przystanku Osiedle Piastowskie (dwa przystanki za Rondem Rataje jadac 12stka) spotykam sie z Ewelina, Magda i moze jeszcze Ania Madra, zeby obejrzec taka jedna fajna salke i ustalic ewentualne warunki, terminy i ceny. Jezeli ktos, zwłaszcza dziewczyny zainteresowane np. kwestią jedzenia, chciałby w tym spotkaniu uczestniczyc to zapraszam!!!! 18:00 Osiedle Piastowskie!
Nasze wrazenia i warunki z pewnoscia Wam przekazemy. Ja juz bylam na tej sali i jest bardzo, bardzo ładnie - teraz tylko kwestia ewentualnego dogadania sie co do ceny i warunkow. W liczbie 30-40 osob spokojnie sie tam zmiescimy i bedzie jeszcze miejsce na tańce.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kali dnia Śro 16:25, 10 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Natalia Sulanowska
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Śro 16:57, 10 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Tomek - właśnie bedziemy mogli porównać te dwie oferty. W sumie to juz dzis wieczorem, ewentualnie jutro. Wybierzemy chyba spośród nich i zaklepiemy jakiś termin.
Mysle, ze tak bedzie najlepiej, bo jak sie bedziemy za dlugo zastanawiac, to nie bedzie za dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Natalia Sulanowska
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Śro 17:24, 10 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Przekazuje jeszcze, co napisała do mnie dzisiaj Kasia Spruta. Chyba tylko ja otrzymałam tego maila. W razie czego warto o tym pamietac, może sie nam przyda
,,hej.myślę że taka salka to bardzo dobry pomysł, taka ciekawostka, facet mojej szwagierki jest kucharzem i jeśli do czasu naszej imprezy jeszcze będzie jej facetem(raczej tak: to załatwię za darmo dobre wymyślne jedzonko.on jest z Poznania więc byłoby super.co wy na to???gotuje super, sprawdziłam na sobie!"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gosia
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Turek/Poznań Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Śro 18:43, 10 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Propozycja Tomka jest bardzo sensowna i warta rozważenia... a propos poprzedniej sali z propozycji dziewczyn. Fakt, że to jednak lokal z konsumpcją naprawdę zmienia postać rzeczy...
I jeszcze jedna mała uwaga:
Nasze wrazenia i warunki z pewnoscia Wam przekazemy. Ja juz bylam na tej sali i jest bardzo, bardzo ładnie - teraz tylko kwestia ewentualnego dogadania sie co do ceny i warunkow. W liczbie 30-40 osob spokojnie sie tam zmiescimy i bedzie jeszcze miejsce na tańce.
Natalio, sala na 30-40 osób może okazać się zbyt mała biorąc pod uwagę osoby towarzyszące... W tej sytuacji (nie znam szczegółów więc może się mylę) lepiej skorzystać z propozycji Tomka
A i do tego cena bardzo dobra i lokal sprawdzony... Wink
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Śro 20:14, 10 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ależ ta rozmowa sie rozwineła.
Bar Sosenka na Wojska jest super!!mila obsluga, fajne jedzenie, klimat-przy lesie.
Wypowiadam sie teraz za "Odrzykoskich"
Nam jak zwykle jest wszystko obojetnie, wiec nie sprawiamy wiekszych problemów, ważne aby to było w Poznaniu.
Chcemy sie z wami spotkać, być może z niektórymi już ostatni raz. Tylko żeby to nie było za drog0 (max 60 zł) oraz przed 13 czerwca bo potem nas nie ma.
Jeżeli mamy zamawiać jedzenie to proszę o uwzględnienie porcji dla roślinożercy:)
Jeżeli będziemy sami coś robić do wynajętej przez nas sali to ja mogę zrobić dwie sałatki:)
Oczywiście zjawimy się oboje- no chyba ze kogoś szlak trafi po drodze:P
Powodzenia w ustalaniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|